Zsírvesztés kevesebbet egyél

Súlyvesztés

Melyiket választod? Súlyvesztés vagy zsírvesztés? Önmagában mindkettő a fogyáshoz köthető, de mégis más fogalom!

Zsírégetés és étrend

Érdemes velük tisztában lenned! Úgy érzed, van rajtad némi felesleg, fogynod kell. Mi az első gondolatod?

  • Nem kell ugyanannyit enned minden nap. Tényleg nem | dietcrafting
  • Fogyjon 51 évesen

El kellene kezdeni fogyókúrázni vagy diétázni, életmódot váltani. Mi lesz a cél?

  • Hogyan profitálhatsz az alacsony kalóriás fogyókúrák hátrányaiból?
  • Segít-e a met fogyni

Hát persze, hogy az, hogy leadj x kg-t, vagy hogy x kg-ra lefogyj. De vajon jó ez? Van-e értelme? Ez a megoldás hosszabb távon? Mindjárt kiderül.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Súlyvesztés Nem! Nem az a lényeg, hogy a tömegedből veszíts, hanem fogyás massachusetts a zsírtömegedből. Nem a súlyvesztés, hanem a zsírvesztés a cél. Nézzük, melyik mit jelent és mi kell hozzá! Súlyvesztés: csökken a súlyod, vékonyabb leszel, de a formád nem sokat javul.

Súlyvesztés

Zsírt, izmot és vizet is vesztesz. Zsírvesztés: a súlyod nem biztos, hogy sokat változik, a formád azonban látványosan javul. Nagyrészt zsírból fogysz.

zsírvesztés kevesebbet egyél

Utóbbi lassabb folyamat, de tartós, míg előbbi lehet, hogy eleinte nagy örömet okoz, mikor a mérleg egyre kevesebbet mutat, de hosszú távon nem ez lesz a jó út. Mi kell a testsúly csökkentéséhez?

Bevásárlás diétához - Mit egyél ha fogyni akarsz

Edzés: Nem feltétele, intenzíven nem is sokáig bírnánk a koplalás miatt. Étkezés: Kevés, tápanyaghiányos.

Ez eleinte gyors fogyáshoz vezet főleg vízből, utána izomból és zsírból egyarántkésőbb az anyagcsere alkalmazkodik a körülményekhez és a fogyás lelassul, majd megáll. Ez egy ördögi kör, mert ilyenkor még kevesebbet fogsz enni, még többet fogsz mozogni, míg a végén már szinte salátalevélen és vízen élve sem fogsz fogyni, vékonyabb, de zsíros, zsírvesztés kevesebbet egyél leszel, az anyagcseréd pedig romokban.

zsírvesztés kevesebbet egyél

Sokan esnek ebbe a hibába, de a jó hír, hogy — kemény munkával ugyan — de helyre lehet hozni. Mi kell a testzsír csökkentéséhez?

Tippek a zsírégetés fokozásához

Edzés: Nagy ellenállással  legyen az súly, vagy akár saját testsúly és intenzitással. Étkezés: Kiegyensúlyozott étrend megfelelő fehérje- szénhidrát- és zsírtartalommal.

zsírvesztés kevesebbet egyél

Ha az a célod, hogy minél több zsírt veszíts, az izmaidat viszont meg zsírvesztés kevesebbet egyél tartani , akkor egyrészt keményen kell edzened, hogy tudasd az izmaiddal, hogy szükséged van rájuk ha nem használod őket rendesen, úgy gondolják, nem is kellenek neked, így leépülnekmásrészt táplálnod is kell azokat az izmokat. Konkrétan pedig a fogyás feltétele nem más, mint a kalóriadeficit, azaz, hogy kevesebb kalóriát egyél, mint amennyit elhasználsz.

Ezért kell egyrészt odafigyelni az étkezésre, másrészt az edzéssel növelni tudjuk a napi energiafelhasználásunkat. Persze ne ez legyen az edzésed első számú motivációja, hanem egy egészséges, fitt test.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés.

Súlyvesztés és zsírvesztés Végül pedig nézzük, mi a súlyvesztés és mi a zsírvesztés eredménye!

További a témáról