Legjobb dolog, hogy zsírégetésre. Ha a zsírégetés a cél, ez a két edzésmódszer a legjobb! Főleg együtt! - Dívány

Zsírégetés csodaszerek nélkül: Hogyan történik VALÓJÁBAN?

Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél!

A legfontosabb szempont az, hogy mit eszünk!

Ha valaki fogyni szeretne, az első dolog, ami általában eszébe jut, a futás. Elvileg futás közben zsírt égetünk — és minél tovább futunk, annál több zsírtól szabadulunk meg.

legjobb dolog, hogy zsírégetésre

Vagy mégsem? Utánajártunk, melyik a legjobb zsírégető edzés!

9 dolog, amitől ég a zsír

A fogyás és zsírégetés kapcsán általában a kardióedzésre, azon belül is elsősorban a futásra asszociálunk. A legtöbben tisztában vagyunk vele, hogy a futás segít a fogyásban, ám a gyakorlatban a képlet ennél egy kicsit bonyolultabb.

HASRÓL FOGYÁS - célzott zsírégetés

Ádám Norbert személyi edző  segítségével eloszlatjuk a kardiózás és a zsírégetés összefüggésével kapcsolatos tévhiteket. Tehát nagyon leegyszerűsítve a zsírraktárak biztosítják az energiát.

legjobb dolog, hogy zsírégetésre

Miért nem ideális a hosszan tartó kardióedzés a zsírégetéshez? Fontos megjegyezni, hogy ha sokáig végzünk egy kardiómozgást, az nem feltétlenül jelent szuperhatékony zsírbontást. Hogy miért?

Béres Alexandra torna -- Hasizom gyakorlatok -- 10 perc 5 héten belül 5 testzsírt veszít

Összefoglalva: ha sokáig kardiózunk, és a teljesítményünk százalékán végezzük a mozgást, akkor bizony csak egy darabig égetünk zsírt, utána szervezetünk izmot kezd el lebontani. Ilyen például a taposás vagy az emelkedő módban sétálás a futópadon. A probléma a következő: a tartós, közepes intenzitású kardióedzés emeli a kortizolszintet, ez pedig nemcsak izomvesztéshez vezet, de rontja hogy zsírégetésre inzulinérzékenységet, és ezáltal az elhízást is elősegíti.

Nézz meg egy maratonfutót és egy sprintert — melyikük fizikuma tetszik jobban? Melyik a legjobb edzés zsírégetéshez?

legjobb dolog, hogy zsírégetésre

Fotó: Shutterstock A kulcs: izomtömeg-növelés és intervallumedzés Oké, a kardió tehát nem elég, ha minél több zsírtól akarunk megszabadulni, de akkor mit csináljunk?

Fontos tudni, hogy minél több az izom, annál több kalóriát égethetünk el. Nyugalmi állapotban az elégetett kalóriák jelentős hogy zsírégetésre a zsírbontásból származik, legjobb dolog minél több hogy zsírégetésre rendelkezünk az energia előállításában és annak elraktározásában szerepet játszó sejtszervecskeannál több zsírt tudunk elégetni.

Igyál egy pohár vizet étkezés előtt

Tehát a cél, hogy növeljük az izomtömegünket és a mitokondriumok számát. Az izomtömeg növelése a megfelelően megtervezett súlyzós edzéssel érhető el. Nem mellesleg, ha azonos ideig végzünk súlyzós edzést és kardiót, akkor a súlyzós edzéssel több kalóriát és zsírt tudunk elégetni. A mitokondriumok számának növelése pedig a legkönnyebben magas intenzitású intervallumedzés segítségével érhető el.

Az intervallumedzéssel és a magas intenzitású edzéssel pedig több zsírtól tudunk megszabadulni, mint a hagyományos kardióval. A lényeg tehát a következő: ha fogyni szeretnélakkor felejtsd el hogy zsírégetésre állandó intenzitású kardióedzéseket.

legjobb dolog, hogy zsírégetésre

További a témáról