Gördeszka fogyni, A gördeszka jó edzés?

Ha gördeszka lehet fogyni

A gördeszkázás 8 előnye By: aktivsport A gördeszkázás sport, művészet, életstílus és kultúra.

gördeszka fogyni

Jellemzően a tinédzserek tevékenysége, de természetesen idősebbek is űzhetik. Ráadásul nem is kell az extrém változatát választanunk fogyhatnak-e az anorexiások, hogy élvezhessük az alábbi előnyöket, amelyeket a sportág nyújt művelőinek.

gördeszka fogyni

A gördeszkázás növeli a rugalmasságot, hiszen merev izmokkal nem művelhetjük ezt a sportot. Főként a boka izmai lesznek lazák és rugalmasak. A teljes testet átmozgatja, hiszen a gördeszka fogyni nemcsak a lábát használja — a hajtáshoz —, hanem a karját és a törzsét is az egyensúlyozáshoz; ráadásul mindet egyszerre.

gördeszka fogyni

A gördeszkával való trükközés kitartásra nevel. Hiszen nem feltétlenül sikerülnek a trükkök elsőre; sőt, akár még tizedikre sem. Ezért a gördeszkázó minden alkalommal egy kicsit másképpen próbálkozik, újra és újra, de semmiképp sem adja fel.

gördeszka fogyni

A gördeszkázás javítja a koordinációt, hiszen a szemünk, a lábunk, a lábfejünk és a kezünk egyszerre dolgozik, és mindegyik fontos munkát végez. Ez a koordinációs képesség a mindennapokban más esetekben is jól jön, nemcsak sportolás közben.

Gördeszkázással — a testedzés intenzitásától függően — akár kalóriát is elégethetünk óránként.

gördeszka fogyni

A szörfösöknek, snowboardosoknak és wakeboardosoknak kifejezetten ajánlott a gördeszka, hiszen, ha épp nem fúj a szél, így nincsenek hullámok, olvad a hó, vagy túl hideg a víz, gördeszkázással így is formában tarthatják magukat. Számtalan indokunk lehet tehát arra, hogy elkezdjük ezt a sportot. Ráadásul nem is gördeszka fogyni hozzá más, mint egy gördeszka — amit akár az aktivsport.

gördeszka fogyni

További a témáról