Fogyjon boka súlyokkal. További ajánlott fórumok:

fogyjon boka súlyokkal

Valami igazán hatásosra vágysz, de nem tudsz konditerembe járni és eszközeid sem nagyon vannak? Akkor ez az edzés Neked való.

Farizom gyakorlatok, HELP!

Egy héten 1—2szer illeszd be egyéb edzéseid közé az itt leírt gyakorlatokat, így a rövidnadrág és szemet gyönyörködtető virgácsok garantáltak. A gyakorlatok előtt természetesen szükséges a minimum 10 percen át tartó bemelegítés különös tekintettel a derékra, térdekre, bokára, a megdolgoztatott izmokrautána pedig a nyújtás különös tekintettel az alsó hátizmokra, combfeszítőkre, combhajlítókra, farizmokra és a vádlira.

Én erre csak azt mondom, hogy "helyi érzéstelenítés" nincs. Olyan nincs, hogy innen v. Fogyni kell mindenhonnan, másképp nem is tudod. Mind a kettőnek megvan előnye-hátránya MelisUK válaszként erre:

A guggoláshoz állj széles terpeszbe, a lábfejek nézzenek kifelé, a hátad legyen egyenes, ne dőlj előre, a térdek pedig ne menjenek a lábujjak vagy lehetőleg a boka elé. Először súly nélkül is begyakorolható, utána minden héten tegyünk hozzá egy kicsit, amíg el nem érjük a maximumot kg körül.

Én azt nem tudom neked megmondani, hogyan építsd fel a súlyokat. Ezt érezni, tapasztalni kell. Nekem ment Enikő popsitornája már egyből bár erősen bekkakkantásos volt a kezdetviszont én alapoztam Réka 1. Viszont Enikőtől jobban fejlődtem, hiába kisebb az ismétlésszám, nagyobb volt a súly és ahol nem kellett súly a második DVD-n is trükkösebbek a gyakorlatok. Tehát a saját tapasztalatom: nagyobb súllyal, nagyobb izom épül, a szálkásodást pedig, kizárólag az étkezéssel értem el.

Álljunk szembe valamilyen max. Nálam ez a TV-állvány volt. Helyezzük rá jobb kezünk ujjait.

Kéz- lábsúly

Ügyeljünk arra, hogy ne az ujjaink segítségével nyomjuk el magunkat, az csak segítség lehet eleinte kicsit rásegíthetünk, a későbbiekben egyre kevésbé! Emeljük a földről a bal lábfejet, a lábujjak a jobb boka vagy vádli mellett vannak.

Most óvatosan ereszkedjünk mélyebbre. Menjünk le olyan mélyre, ahogyan csak tudunk, legjobb a vízszintes, majd innen emelkedjünk fel.

Bokasúly, lábsúly házilag

Ügyeljünk arra, hogy hátrafelé üljünk bele, a térd ne menjen túlságosan előre. A bal láb ne fogyjon boka súlyokkal a felállásban, ne fogyjon boka súlyokkal le, tiwa vad fogyás ha muszáj. Ez eleinte elképzelhető!

fogyjon boka súlyokkal

Végezzünk ismétlést, majd tegyük át a súlyokat a jobb kézbe, helyezzük a bal kéz ujjait a tárgyra, emeljük fel kicsit a jobb lábat. Felváltva végezzünk mindkét lábbal 3× ismétlést. Lábanként 3×10 ismétlés, lábcserék között csak szükség esetén van pihenő.

GYORS VS LASSÚ ISMÉTLÉSEK - Melyik jobb Izomnöveléshez?

Először súly nélkül végezzük. A későbbiekben kis súllyal, max.

fogyjon boka súlyokkal

Fontos, hogy a lábunkat éppen derékszögben hajlítsuk! A hátul levő láb akár majdnem nyújtott is maradhat.

fogyjon boka súlyokkal

Egyik lábad a földön, másik pedig mögötted egy széken pihen. Ereszkedj lassan mélyre az elöl lévő lábadat hajlítva a combod érje el a vízszintestmajd lassan nyújtsd ki a lábadat.

Hatásos otthoni comb és popsiformáló edzés

Olyan távol legyen a szék tőled, hogy így mélyre ereszkedve az elöl lévő lábad térdben derékszögig hajlítsad. Összesen 4 kört végezzünk a következőkből.

Szálkásítás: Így érd el az áhított eredményt gyorsan. Miért emeljenek a nők is súlyokat? A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

Először egyáltalán ne alkalmazzunk lábsúlyt, a későbbiekben az első körben legyenek rajtad lábsúlyok, utána viszont dobd le őket és végezd a gyakorlatokat lábsúly nélkül. Lehetőleg minél kevesebb pihenővel végezd a gyakorlatokat, de pihenj mp-eket bármikor, amikor csak szükségét érzed!

Amint a pulzusod kicsit lenyugodott és a combjaid is ismét teljes erőbedobással bírják a strapát, folytasd!

További a témáról