Fogyhatok a menstruációm alatt. Fogyás a menstruáció

fogyhatok a menstruációm alatt

fogyhatok a menstruációm alatt

A menstruációs ciklusodtól nem csak a hangulatod és a peteérésed ideje függ. A szervezetedben zajló hormonális változások hatással vannak a súlyodra is. Az alábbi diétával menstruációs ciklusodnak megfelelően veszíthetsz fölös kilókat.

KOCKAHAS EDZÉS KEZDŐKNEK! a legjobb idő a zsírégetéshez

Az alábbiakban megtudhatod, hogyan is működik. A Vénusz-diéta lényege A Vénusz-diéta a testedben aktuálisan végbemenő hormonális folyamatokhoz igazodik, ennek megfelelően négy szakaszra osztható. Tízóraira és uzsonnára minden nap fogyassz nyugodtan gyümölcsöt, zöldséget, a főétkezésekhez pedig az alábbiakban adunk mintaétrendet. Érdemes a diéta kezdetét a ciklus elejéhez - vagyis a menstruáció első napjához - időzíteni, így egy hónap alatt heti 1,5 kilótól, vagyis összesen 6 kilótól szabadulhatsz meg.

fogyhatok a menstruációm alatt

Első szakasz Az első szakasznak a menstruáció kezdetével kell egybeesnie, és hét napig tart. Ilyenkor rendkívül fontos, hogy napi legalább ,5 liter folyadékot fogyassz, és pótold a vitaminokat, ásványi anyagokat párolt zöldségekkel, sok-sok gyümölccsel. Fogyassz sok vasat - leveles fogyhatok a menstruációm alatt, tojás, máj formájában - hiszen a tested a vérzéssel ilyenkor sokat veszít a fontos ásványi anyagból.

Menstruációs ciklus és alakformálás

Ilyenkor sokaknak okoz gondolt a fogyhatok a menstruációm alatt felbukkanó nassolási vágy. Ha ezzel te sem vagy másként, a sós és az édes rágcsálnivalók helyett válaszd a natúr olajos magvakat, müzlit, magas kakaótartalmú étcsokit. Reggeli: két tükörtojás teljes kiőrlésű pirítóssal, paprikával.

fogyhatok a menstruációm alatt

Ebéd: resztelt máj barna rizzsel, céklasalátával. Vacsora: ez adag görögsaláta. Második szakasz Ez a másodiktól a Mivel ilyenkor az ösztrogén- és a progeszteronszinted emelkedőben van - ami fokozza a zsíranyagcserét - szentelj több időt a mozgásnak.

fogyhatok a menstruációm alatt

Napi 30 perc kocogást, esetleg jógát, úszást vagy kerékpározást iktass be ilyenkor a napjaidba. Hogy ne csak zsírt veszíts, hanem az izmaid is fejlődjenek, fogyassz a második szakaszban sovány húsokat friss salátával, párolt zöldségekkel. Reggeli: egy pohár natúr joghurt friss gyümölccsel, pár kanál zabpehellyel. Ebéd: grillezett csirkemell joghurtos zöldsalátával Vacsora: lencsefőzelék - önmagával sűrítve.

fogyhatok a menstruációm alatt

Harmadik szakasz A ciklus Ez a peteérés, a hormonszint emelkedésének ideje. A növekvő progeszteronszint ilyenkor nemritkán jár súlygyarapodással. Ügyelj tehát a kalóriákra, és fogyassz rostban gazdag - de nem kifejezetten puffasztó - ételeket.

fogyhatok a menstruációm alatt

Reggeli: egy tányér zabkása reszelt almával, olajos magvakkal, fahéjjal. Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal párolt zöldséggel. Vacsora: egy adag gyümölcssaláta.

Ez szuper! Zsírégetés négy perc alatt! - 2015.01.14. - budaorsi-dse.hu

További a témáról