A sprintelés során ég a hasi zsír, A zsír faktor

Sprintelj rá a kockahasra!

Találd meg kedvenced a tempós séta, a HIIT tréning és a spinning közül.

fogyni növekedési sebesség súlycsökkenéssel kapcsolatos betegségek

Átlépve a bűvös harmincast változik a hormonok szintje, csökken a hajlékonyság, fokozatosan csökken az izomtömeg és a csontok sűrűsége. A legbosszantóbb azonban az, hogy szervezeted minden egyes bevitt kalóriát tested középső részére kezd el raktározni.

Szeretnéd, ha újra lapos lenne a hasad?

egyszerű fogyókúrás tippek urdu nyelven hmt fogyás kihívás

Sajnos a makacs hasi zsír lebontásához vasakaratra van szükség, kemény diétával és edzéstervvel. Viszont, ha megtalálod a megfelelő mozgásformát, ami hatásosan felveszi a harcot a zsigeri zsírral, és amit rendszeresen be tudsz iktatni mindennapjaidba, hamar érezni fogod nadrágjaidon is a változást.

Tempós séta A futás túl megerőltető számodra? Jó hírünk van, a séta éppen olyan jótékony hatással van a szervezetre, mint a futás.

Lapos has 30 felett – itt a titok

A futás nem is mindenkinek ajánlható jó szívvel, mivel fokozott sérülésveszéllyel jár, illetve az ízületekre is nagyobb terhet ró. Iktass be heti alkalommal egy 45 perces tempós sétát, és pár hónap alatt búcsút mondhatsz a hasi zsírpárnáknak.

hatékony fogyókúrás étkezések az arc zsírvesztési kora

Sprint és kocogás Ha a fentinél még hatékonyabb és gyorsabb eredményt hozó mozgásra vágysz, vesd be a sprint és a kocogás váltogatását. A makacs hasi zsír eltüntetésére ugyanis a leghatékonyabb edzések a váltakozó intenzitással dolgozók.

Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!

Az egyenletes tempóban történő futás nem égeti olyan intenzíven a kalóriákat, mint a sprint-kocogás kombinációja. Törzsizom erősítő gyakorlatok és kardió A has- és a hátizom gyakorlatokat természetesen nem szabad kihagyni, de sajnos kevés kalóriát égetnek.

ruházat a zsírvesztés érdekében ab hengerek égetik-e a hasi zsírt

Emiatt a felülés, a plank, az oldalcsavarások, a törzsfeszítés és a mélyhátizom erősítés mellé mindenképp iktasd be a kardiót. Lehet ez egy tipikus aerobik óra: az elején kardióval, a végén erősítéssel, de összeállíthatod saját edzésterved is.

A hatékony zsírégetés alapjai

Kezdj egy tempós sétával, vagy indítsd el egy zumba videót, utána pedig jöhetnek a hasizomgyakorlatok. Heti alkalommal szánj rá egy-egy órát, az eredmény érdekében.

Spinning és hasizom gyakorlatok Kíváncsi vagy, milyen mozgásforma kombinációjával lehetne még a hatékonyabbá tenni az alap hasizom gyakorlatokat? A tempós séta vagy a tánc mellett a spinninget is kipróbálhatod. A spinninggel akár kalóriát is elégethetsz egy óra alatt. Azok a nők, akik spinning edzés után bevetettek egy 15 perces hasblokkot, majd egy alapos nyújtást, fantasztikus eredményekről számoltak be.

HIIT tréning Ha mindez nem hoz elég gyors eredményt, és már türelmetlen vagy a hurkácskák szűnni nem akaró látványától, vesd be a HIIT edzést heti 3 alkalommal.

A magas intenzitású intervallum tréning a leghatékonyabb aerob edzésforma, ha has tájékról szeretnél fogyni.

Letennéd az úszógumit? Így szabadulj meg a zsírtól!

Ez egy olyan edzésforma, amely során a magas intenzitású szakaszok váltakoznak az alacsony intenzitású szakaszokkal. Egy jól a sprintelés során ég a hasi zsír edzés már 20 perc alatt igazi kihívás lehet, de edzettségi szinttől és aktuális egészségügyi állapottól függően egyénre szabható.

Fontos, hogy ne kezd mindjárt egy HIIT edzéssel, előtte mindenképp szerezz egy alap állóképességet, például futással vagy aerobikkal.

Távolítsa el a friss zsírjeleket Mindenkinek meg kellett foglalkoznia a ruhákon jelentkező foltok problémájával, amelyek esetleg örökre rontják a megjelenését. Annak ellenére, hogy meglehetősen keményen hagyják el a szövet felületét, nagyon sok tipp található a zsíros folt eltávolításáról. A probléma megoldása attól függ, hogy milyen szövetre helyezik a foltot, mennyi ideig volt ott. Fogyás színek fogyni csípő felett, nők fogyás fogyás legjobb eredményeket. Mennyi kalóriát, fehérjét, szénhidrátot és zsírt egyek?

Vízi aerobik vagy pilates Van, aki imádja a magas intenzitású edzéseket, és van, akinek egyáltalán nem jön be. Ha te is az utóbbi csoportba tartozol, ne keseredj el! Vedd figyelembe tested jelzéseit, és próbáld ki a vízi aerobikot, a body artot vagy a pilatest.

Véglegesen távolítsa el a zsírt

Való igaz, hogy az alacsonyabb intenzitású mozgásformák nem égetnek annyi kalóriátmint a kardió edzések, de sokkal kímélőbbek és erős izomzatot alakítanak ki. Fő előnyük, hogy hatékony stresszűzők, ezáltal csökkentik a kortizol szintjét. Stressz hatására ugyanis jelentősen nő a kortizol szintje, amely szoros összefüggésbe hozható a has tájékán lerakódó zsírpárnákkal. Fotó: RF.

További a témáról